بازدید مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از مرکز "صدای مشاور ۱۴۸۰" مازندران
خدمات تخصصی و گسترده خط صدای مشاور ۱۴۸۰ بهزیستی مازندران برای ارتقای سلامت جامعه
در راستای نظارت مستقیم و ارتقای کیفیت خدمات روانشناختی، دکتر ابراهیم غفاری مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با همراهی رقیه رحمانی سرپرست اداره کل بهزیستی استان مازندران از مرکز "صدای مشاور ۱۴۸۰" در استان مازندران بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، در این بازدید که با هدف بررسی دقیق روند ارائه خدمات و بررسی چالشها انجام شد، دکتر غفاری از نزدیک در جریان فرآیند پاسخگویی به تماسهای مردمی، نحوه ارائه مشاوره توسط کارشناسان و همچنین زیرساختهای فنی مرکز قرار گرفت.
در این برنامه، مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در گفتگویی صمیمی و دوسویه با مشاوران و کارشناسان این مرکز، به شنیدن دغدغهها، پیشنهادات و تجربیات میدانی آنان پرداخت.
وی با تقدیر از تلاش کارکنان، بر نقش مهم آنان در ارائه خدمات حمایتی و پیشگیرانه در حوزه سلامت روان به عموم مردم تاکید کرد.
دکتر غفاری در ادامه با اشاره به اهمیت دسترسی آسان همه هموطنان به خدمات مشاورهای، اظهار داشت: خط ملی ۱۴۸۰ به عنوان یک خدمت استراتژیک و فراگیر، در بسیاری از مقاطع حساس، نخستین خط ارتباطی شهروندان با متخصصان است و ما متعهد به تقویت و توسعه کیفی و کمی این خدمات هستیم.
رقیه رحمانی، سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران نیز در این بازدید، با ارائه گزارشی از عملکرد موفق این مرکز در استان بر تداوم همکاریهای نزدیک با ستاد مرکزی برای ارائه هرچه بهتر این خدمات حیاتی تأکید کرد.
رحمانی افزود: خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی مازندران با حضور روانشناسان باتجربه، آماده ارائه خدمات تخصصی در حوزههای مختلف روانشناختی، خانوادگی، تربیتی و مداخله در بحران به تمامی شهروندان عزیز میباشد.












نظر شما